Θέατρο

Οι νέες θεατρικές παραστάσεις από 2-8/10/2025

Loading

Εξήντα τρεις νέες παραστάσεις κάνουν πρεμιέρα αυτήν την εβδομάδα.

Ανεξάρτητα Κράτη

Δεκέμβριος 1977. Ο γιατρός Βασίλης Τσιρώνης μετά από καταδίωξη της αστυνομίας, κλείνεται στο διαμέρισμά του στο Φάληρο μαζί με την οικογένειά του, αρνείται να παραδοθεί και κατόπιν τετράμηνης πολιορκίας το κηρύσσει “Ανεξάρτητο Κράτος”. 11 Ιουλίου 1978. Τρίτη ξημερώματα γύρω στις 4:00. Στα γραφεία γνωστής εφημερίδας φτάνει η είδηση του θανάτου του γιατρού μετά από την εντολή του υπουργείου δημόσιας τάξης για επέμβαση και λήξη της πολιορκίας.


Κάθε Τρίτη με τον Μόρι

Πρόκειται για μια βαθιά ανθρώπινη και αληθινή ιστορία που μας δίνει την ευκαιρία να ανακαλύψουμε τη συγκινητική σχέση ανάμεσα στον Morrie Schwartz, έναν χαρισματικό καθηγητή κοινωνιολογίας, και στον πρώην μαθητή του, που επιστρέφει κοντά του λίγο πριν το τέλος. Κάθε Τρίτη, οι δυο τους μοιράζονται μαθήματα ζωής, αγάπης και απώλειας, σε μια συγκλονιστική υπενθύμιση για το τι έχει πραγματικά σημασία.


Οι γριες που μαζεύουν την τσουκνίδα

Στη σκιά της ανδρικής εξουσίας, οι γυναίκες παρέμειναν στο περιθώριο, χωρίς να έχουν λόγο στις αποφάσεις που ήταν αποκλειστικά δικαίωμα των ανδρών. Πέρα από τις υπόλοιπες εργασίες, με τις οποίες συνέβαλλαν στην οικονομία της οικογένειας και της κοινότητας ως εργάτριες, είχαν και την ευθύνη της τροφοδοσίας των μελών της οικογένειάς τους, πάντα όμως εντός του οίκου. Έτσι, ανέπτυξαν έναν μυστικό κώδικα, μια λανθάνουσα εξουσία, που στηριζόταν στη χρήση της μαγείας, των «πρακτικών», του ξεματιάσματος και άλλων δεξιοτήτων, μέσα από τη χρήση των υλικών που χρησιμοποιούσαν και στη μαγειρική, τα βότανα και τα χόρτα της περιοχής, το λάδι, το νερό και το αλεύρι.


Θέλω να σου κρατάω το χέρι

Η κούραση στον γάμο, η κρίση που βιώνουν οι άνθρωποι μετά από πολλά χρόνια συγκατοίκησης, η απιστία κι ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής γίνονται το σκηνικό για δύο «παράνομους» εραστές.


Άγριοι

Ένα απόγευμα, κάπου στην Κυψέλη το 2025, στο διαμέρισμα του διακεκριμένου καθηγητή Νίκου Λεοντή.
Αυτός και οι καλεσμένοι μεταπτυχιακοί φοιτητές του, Μαρία και Δημήτρης, γοητευμένοι από την ανάγνωση της νέας του μελέτης, πίνουν, ονειρεύονται και αγωνιούν για ένα καλύτερο μέλλον. Εκστασιασμένοι, ότι είναι μάρτυρες ενός νέου μανιφέστου, ή ακόμα και ενός καινούργιου ριζοσπαστικού κινήματος, πιστεύουν ότι η εργασία του καθηγητή τους μπορεί να προκαλέσει κοινωνική και οικονομική ανατροπή.


Μπαμπάδες με ρούμι

Η ιστορία των 5 ανόητων, κακόμοιρων και απελπισμένων καθαρμάτων της παράστασης είναι στην εποχή μας μία μπανάλ καθημερινότητα. Η Ρόη, η Βέσκα, ο Παναγιώτης, η Τζένη, ο Χρήστος και η κυρία Βάσω είναι πλέον πρόσωπα που ανήκουν στη σφαίρα του ρεαλισμού, αφού πήδηξαν έξω από τις σελίδες του έργου. Είναι κινούμενα εγκλήματα που συναντάμε και χαιρετάμε καθημερινά ανυποψίαστοι για το τί μπορεί να κρύβουν «στην κουζίνα τους».


Τελευταία επιθυμία

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος συνεργάζεται με την Κέλλυ Παπαδοπούλου και γράφουν ένα νέο έργο, μια συνομιλία με τον άλλο κόσμο. Στη σκηνή θα δημιουργηθεί ένας κόσμος ανάμεσα στο όνειρο και την πραγματικότητα. Ένας χώρος όπου η επιθυμία πραγματοποιείται. Σαν ένα ζωντανό πηγάδι ευχών. Αντλώντας έμπνευση από τον Πέδρο Αλμοδόβαρ, τον Σάμουελ Μπέκετ, την ποίηση του Τ. Σ. Έλιοτ και του Γεωργίου Σεφέρη αλλά και προσωπικές αναμνήσεις θα δημιουργηθεί ένας χώρος όπου ο χρόνος για λίγο θα σταματήσει. Μια παύση για να συναντήσουμε τους νεκρούς. Μια παρατεταμένη στιγμή για να τους ακούσουμε, να τους αγκαλιάσουμε για τελευταία φορά και να τους φιλήσουμε. Για άλλη μία φορά. Μία φορά ακόμα. Για τελευταία φορά. Η τελευταία επιθυμία.


Ευγένιος

Μια οικογένεια. Μητέρα. Πατέρας. Γιος. Κόρη.
Συγκεντρώνονται στο εξοχικό τους σπίτι δίπλα στη θάλασσα για να γιορτάσουν τα εικοστά πρώτα γενέθλια του τρίτου παιδιού της οικογένειας, του Ευγένιου, ο οποίος αυτοκτόνησε δύο χρόνια πριν.
Η μακρινή, εκκεντρική εξαδέλφη που προσέχει το εξοχικό τους, εμφανίζεται για να τους καλωσορίσει με ένα αναπάντεχο δώρο. Ήταν η ίδια που είχε βρει το πτώμα του αυτόχειρα Ευγένιου στην αμμουδιά δύο χρόνια πριν. Τους δίνει το δώρο την κατάλληλη στιγμή. Τη στιγμή που το απόστημα είναι έτοιμο να ανοίξει.


Μαιρούλα

Μία γυναίκα 37 ετών, μας ταξιδεύει -πάνω από το ανταριασμένο αρχιπέλαγος της Αθήνας- προς τη δική της Ιθάκη, με μια και μοναδική σωσίβια λέμβο: το  καυστικό και ειρωνικό χιούμορ της!


Για Φίλου Πήδημα

Ένα νέο ζευγάρι, ο Λεωνίδας και η Ζέτα, έρχεται αντιμέτωπο με τη ρουτίνα και την απώλεια της ερωτικής τους διάθεσης. Όμως, οι φίλοι τους, Θάνος και Άννα, δεν είναι διατεθειμένοι να μείνουν με σταυρωμένα χέρια! Έτοιμοι για όλα, θυσιάζονται για… “Φίλου Πήδημα”! Όμως, την κατάσταση περιπλέκει ένας απρόβλεπτος παράγοντας: ο στρατηγός Χατζηκαβάλας, ένας βετεράνος που έχει δώσει τη ζωή του στις μάχες, ενώ ο γιος του Πέρης επιλέγει να εξερευνήσει διαφορετικά μονοπάτια στον έρωτα.


Intra Muros

Η Αλίς, νεαρή κοινωνική λειτουργός που εργάζεται σε φυλακή, προσκαλεί τον Ρισάρ, πρώην καταξιωμένο σκηνοθέτη, για να οργανώσει ένα θεατρικό εργαστήριο με στους κρατούμενους. Βοηθός του η Ζαν, ηθοποιός, συνεργάτιδα και πρώην σύζυγός του. Εμφανίζονται μόλις δύο κρατούμενοι: ο νεαρός Κεβίν, με βαρύ ποινικό παρελθόν, και ο βαρυποινίτης Ανζ, που έρχεται – χωρίς καμία διάθεση – μόνο για χάρη του φίλου του Κεβίν.


Νεκρές ψυχές

Ο Πάβελ Ιβάνοβιτς, ένας φιλόδοξος κι αδίστακτος τυχοδιώκτης, πηγαίνει από πόλη σε πόλη, για να εξαγοράσει σε εξευτελιστική τιμή τους δουλοπάροικους που έχουν πεθάνει στη δεκαετία που μεσολαβεί ανάμεσα σε δύο απογραφές, δηλαδή τις νεκρές ψυχές, που οι αφέντες τους εξακολουθούν να πληρώνουν γι’ αυτούς κεφαλικό φόρο. Σκοπός του είναι να χρησιμοποιήσει τα ονόματα των νεκρών εργατών προκειμένου να αποκτήσει μια υψηλή θέση στη ρωσική κοινωνία.


Οι μεθυσμένοι

Δεκατέσσερις χαρακτήρες, από τον διευθυντή ενός μεγάλου φεστιβάλ κινηματογράφου μέχρι μια πόρνη πολυτελείας, όλοι τους βρίσκονται στις πιο παράλογες καταστάσεις, κατά τη διάρκεια μιας μόνο νύχτας. Ένας από αυτούς βρίσκεται σε ένα μπάτσελορ πάρτι, ένας άλλος επιστρέφει στο σπίτι μετά από ένα επίσημο δείπνο και κάποιοι άλλοι πίνουν μέχρι τελικής πτώσης στο σπίτι με τους φίλους τους. Δεν τους συνδέει μόνο το γεγονός ότι ο καθένας από αυτούς είναι τύφλα στο μεθύσι. Αυτή η μέθη δε χαλαρώνει απλώς τη γλώσσα τους, αλλά θέτει σε κίνηση μια αλυσίδα απροσδόκητων συνομιλιών για την αληθινή αγάπη και την επιθυμία να ζήσουν χωρίς φόβο, επιτρέποντάς τους να έρθουν αντιμέτωποι με την κατανόηση της ιδέας του θείου μέσα στην ανθρωπότητα.


Η πόρνη από πάνω

Η Ερατώ, με υπομονή και στωικότητα ζει στο περιθώριο, μέχρι την ημέρα που στο από πάνω διαμέρισμα μετακομίζει μια πόρνη! Η “νοικοκυρά από κάτω” αρχίζει τότε να βλέπει τη ζωή της μέσα από άλλο πρίσμα, με τους αναστεναγμούς που ακούει καθημερινά από τον επάνω όροφο να κεντρίζουν αδυσώπητα σαν βουκέντρα τον εσωτερικό της κόσμο και να συνιστούν ουσιαστικά το πρελούδιο της γέννησης του νέου της Εγώ…


Το επάγγελμα της μητρός μου

Βρισκόμαστε στα 1920. Οι οικονομικές συνθήκες είναι κάκιστες. Η σύζυγος αναγγέλλει στον σύζυγο και τα παιδιά της ότι αποφάσισε να εργαστεί κι εκείνη για να συνδράμει στα οικονομικά του σπιτιού. Έτσι σκέφτηκε να γίνει πόρνη. Την εξέλιξη μόνο ένας Μποστ θα μπορούσε να τη φανταστεί, έτσι όπως εκείνος ήξερε να σχολιάζει την κοινωνική υποκρισία.


Σκυλίσια Ζωή

Δύο αδέρφια, ο Αντώνης και η Στέλλα έρχονται αντιμέτωποι με σοβαρές αποφάσεις που πρέπει να πάρουν, διαζύγια, απιστίες, φοβίες, αγάπη, μητέρα, θάνατος.


Nomsferatu

Τι είναι αυτό που κάνει μια σκιά να σέρνεται στους δρόμους, να σκαρφαλώνει στους τοίχους και να γεμίζει με ποντίκια μια φαινομενικά ήσυχη πόλη; Τι είναι αυτό που την καλεί να έρθει και γιατί οι άνθρωποι παραδίδουν την ψυχή τους σε αυτήν; Ο μυστήριος Κόμης Όρλοκ που ζει απομονωμένος στον πύργο του, είναι αυτή η ανατριχιαστική σκιά. Μια σκιά που μεταφέρεται όπου θέλει, διατάζει, υποτάσσει και προκαλεί φόβο και γοητεία. Θα καταφέρει η αγνή ψυχή της Μίνας, το αντικείμενο του πόθου του, να σώσει τον κόσμο, ή θα γίνουν όλοι μικρά τρωκτικά και θα φάνε ο ένας τον άλλον;


Το Νησί των Σκλάβων

Ζούμε σε μια διπολική εποχή: από τη μια, γνωρίζουμε περισσότερα από ποτέ για την κοινωνική αδικία και την ταξική πάλη· από την άλλη, με τις καθημερινές μας επιλογές, όλα τα άτομα ανεξαιρέτως συντηρούμε -συχνά άθελά μας- το ίδιο σύστημα που τις γεννά. Η παρούσα διασκευή του έργου “Το Νησί των Σκλάβων” μάς τοποθετεί μπροστά στον καθρέφτη αυτής της αντίφασης, καλώντας μας να αναρωτηθούμε πού τοποθετούμε οι ίδιοι τον εαυτό μας. Ταυτόχρονα, απέναντι σε μια θεατρική σκηνή που συχνά εγκλωβίζεται σε μια ατέρμονη σοβαροφάνεια· προτείνεται μια άλλη στάση: να πάρουμε τη δουλειά και τον κόσμο στα σοβαρά, αλλά όχι τους εαυτούς μας.


Αλλαγή: Μέθοδος

Ο Εντουάρ Λουί, αυτοβιογραφείται, όπως και στα υπόλοιπα βιβλία του. Επιστρέφει στο παρελθόν, το ανατέμνει, το κουβαλάει στο μέλλον, κυρίως χτίζει το παρόν. Έχει ανάγκη να κοντοσταθεί στο παρόν και να πάρει τη δική του ανάσα ελευθερίας. Και μας δίνει ένα συγκλονιστικό μανιφέστο. Για τη χειραφέτηση ενός γκέι παιδιού, ενός μέλους της εργατικής τάξης του φτωχού γαλλικού Βορρά, που κάνει την υπέρβαση.


The Acid Test

Ένα βράδυ Παρασκευής σε ένα μικρό πολύχρωμο διαμέρισμα του Λονδίνου τρία κορίτσια και ένας πατέρας δοκιμάζονται στην φιλία, τις απογοητεύσεις και τις ανθρώπινες σχέσεις.


Ενοχες

Δυτικό Βερολίνο, 1975.
Η Ρουθ, επιτυχημένη ιδιοκτήτρια γκαλερί και Εβραϊκής καταγωγής, δίνει διαλέξεις για τα βιώματά της ως κρατούμενη σε στρατόπεδο εξόντωσης κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Η Μάρθα ζει, άστεγη πια, στον δρόμο δίπλα από την γκαλερί της Ρουθ και παλαιότερα ήταν νοσοκόμα στο ναζιστικό πρόγραμμα ευθανασίας Τ4.
Τριάντα χρόνια μετά τη λήξη του πολέμου, σε ένα μοντέρνο Δυτικό Βερολίνο, οι ζωές τους, οι σκέψεις, οι τύψεις και τα ανείπωτα μυστικά τους έρχονται στο φως.


Οι λέξεις των άλλων

Αθήνα, μια νύχτα του Αυγούστου, λίγο μετά τα μεσάνυχτα. Μια ξαφνική μπόρα εγκλωβίζει δύο άντρες σε ένα διαμέρισμα, γύρω από το τραπέζι της κουζίνας και μπροστά σε αλήθειες που ξεπλένονται με αλκοόλ και κατάφορη ανάγκη για λύτρωση.


Φύγε… αν μπορείς!

Η Λόρα αποτυχημένη ηθοποιός και επίδοξη θεατρική συγγραφέας, αναζητά την αγάπη και την καλλιτεχνική επιτυχία στη Νέα Υόρκη. Σε μια ακρόαση γνωρίζει τον Βίτο, σκηνοθέτη τηλεοπτικών διαφημίσεων τον οποίο κρατάει όμηρο στο διαμέρισμά της παραμονή Χριστουγέννων, προσπαθώντας να τον κάνει σύντροφο της στη συγγραφή …και όχι μόνο.


Απόντες

Μία συλλογή από προφορικές αφηγήσεις ανθρώπων την ώρα που θυμούνται άλλους ανθρώπους, όπως τους θυμούνται, με λόγια που παράγονται εκείνη τη στιγμή. Αναφέρονται σε απόντες από θάνατο, χωρισμό, ξενιτιά, σε φίλους και πρόσωπα κάποτε αγαπημένα, που χάθηκαν στον χρόνο.


Σιωπηλές κραυγές

Η παράσταση μιλάει για έναν ήρωα που πέρασε όλη του τη ζωή ως ηθοποιός του θεάτρου και τώρα που μεγάλωσε δεν μπορεί να πιστέψει ότι τελείωσε η καριέρα του και μία μάνα που μπροστά στα μάτια της δολοφονήθηκε ο γιος της από τους φασίστες στο Πραξικόπημα στην Κύπρο το 1974. Σύμβολο κάθε αδικαίωτης μάνας, έρχεται να θέσει ξανά ερωτήματα που παραμένουν αναπάντητα.


Το ημερολόγιο ενός τρελλού

Η ιστορία ενός κατώτερου δημόσιου υπαλλήλου που ζει σ’ένα κοινωνικό πλαίσιο τόσο αυταρχικό και υποκριτικό που δεν μπορεί να το αντέξει.
Διηγείται στιγμές από την καθημερινότητα του μέσα από ένα ιδιότυπο ημερολόγιο, βυθισμένος στις εμμονές και τους παραλογισμούς του.


Τέλεση

Ο Άρης, σε μία αλλιώτικη παρτίδα σκάκι, ανοίγει την αυλαία πραγματοποιώντας το όνειρο της ζωής του: να παίξει στον Οθέλλο του Σαίξπηρ σε μια μεγάλη παραγωγή. Όμως τα πράγματα ζορίζουν, γιατί πρέπει να παίξει φορώντας μια θεατρική μάσκα και του είναι αδύνατον να ενσαρκώσει το ρόλο. Σε κατάσταση κρίσης αποφασίζει να κολλήσει τη μάσκα πάνω στο πρόσωπό του με ισχυρές κόλλες. Όσο η μάσκα κολλά πάνω του, ο Ιάγος τον καταπίνει – και η μεταμόρφωση τον φέρνει αντιμέτωπο με τον ίδιο του τον εαυτό. 


11η εντολή

Δομημένη σε δέκα κεφάλαια, όσες και οι Δέκα Εντολές, ξεκινά από το «Ου φονεύσεις» και καταλήγει σε μια Αποκαλυπτική 11η Εντολή, ενώ τη διατρέχουν ερωτήματα που ανακαλούν τους ηθικούς κώδικες με τους οποίους δομείται η σημερινή ζωή.


Αυτόματη Εστίαση

Ο Πέτρος δεν κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει τον βιασμό του απ’ τον Μάριο, έναν φωτογράφο, όταν ήταν ακόμη ανήλικος. Χρόνια αργότερα, συναντά ξανά τον Μάριο σε ένα κλαμπ. Ο Μάριος δεν τον αναγνωρίζει όμως ο Πέτρος δεν τον ξέχασε ποτέ. Πληγές που δεν επουλώθηκαν ποτέ πλήρως ξανανοίγουν θέτοντας σε κίνηση ένα διεστραμμένο σχέδιο εκδίκησης. Μια άρρωστη σχέση αναπτύσσεται μεταξύ των δύο αντρών ώσπου μια αποκάλυψη ανατρέπει τα πάντα.


Κρατάς μυστικό;

Ο Τζόρτζιο και ο Μπρούνο είναι αδέρφια και κάθε χρόνο δίνουν ραντεβού, σε ένα παραλιακό ξενοδοχείο, για να μείνουν ένα διήμερο. Την ίδια μέρα, κάθε χρόνο, την ημέρα που οι γονείς τους σκοτώθηκαν σε τροχαίο λίγα χιλιόμετρα μακριά από το ξενοδοχείο. Ο Τζόρτζιο προσπαθεί από μικρός να μην έχει πολλές σχέσεις με τον αδερφό του. Κρατά τις αποστάσεις του. Φέτος αποφασίζει να πληρώσει μια γυναίκα, τη Μήτση, και να την παρουσιάσει για κοπέλα του. Η Μήτση διαβάζει τα πάντα για τον Τζόρτζιο και την ζωή του για να είναι έτοιμη να γνωρίσει την οικογένεια του. Όμως, από την πρώτη στιγμή δεν τα πάνε καλά οι δυο τους. Ο Τζόρτζιο και η Μήτση βρίσκονται σε συνεχή σύγκρουση και μέσα από πολλές συζητήσεις, αρχίζουν να αποκαλύπτουν τα μυστικά τους και φυσικά βγαίνει στην επιφάνεια όλο το παρελθόν τους.


Blue Train

Ο Τζόρτζιο και ο Μπρούνο είναι αδέρφια και κάθε χρόνο δίνουν ραντεβού, σε ένα παραλιακό ξενοδοχείο, για να μείνουν ένα διήμερο. Την ίδια μέρα, κάθε χρόνο, την ημέρα που οι γονείς τους σκοτώθηκαν σε τροχαίο λίγα χιλιόμετρα μακριά από το ξενοδοχείο. Ο Τζόρτζιο προσπαθεί από μικρός να μην έχει πολλές σχέσεις με τον αδερφό του. Κρατά τις αποστάσεις του. Φέτος αποφασίζει να πληρώσει μια γυναίκα, τη Μήτση, και να την παρουσιάσει για κοπέλα του. Η Μήτση διαβάζει τα πάντα για τον Τζόρτζιο και την ζωή του για να είναι έτοιμη να γνωρίσει την οικογένεια του. Όμως, από την πρώτη στιγμή δεν τα πάνε καλά οι δυο τους. Ο Τζόρτζιο και η Μήτση βρίσκονται σε συνεχή σύγκρουση και μέσα από πολλές συζητήσεις, αρχίζουν να αποκαλύπτουν τα μυστικά τους και φυσικά βγαίνει στην επιφάνεια όλο το παρελθόν τους.


Κόκκαλο

Η παράταση «Κόκκαλο» ξεκινάει με την φανταστική υπόθεση ότι μετά το παραπάνω περιστατικό ο Αρτώ, απογοητευμένος, αρνείται την ελευθερία του και επιστρέφει οικειοθελώς στο κελί του, αποφασίζοντας να ξυπνήσει τα εκφραστικά του μέσα για να μεταμορφωθεί ο ίδιος στον πιο βιρτουόζο περφόρμερ και να δώσει ένα τελευταίο σόλο, μια παράσταση-ξέσπασμα, μπροστά σε ένα κοινό ανυπόκριτο. Ένα κοινό που θα πλάσει με το μυαλό του. Ένα κοινό που γεννήθηκε για να τον αγαπά.
Απομονωμένος στο άσυλο, ο Αρτώ στήνει από την αρχή το παλιό σκηνικό των «αποτυχημένων» Τσέντσι, φέρνει την ψυχή του στο προσκήνιο, την ξεγυμνώνει και την τραγουδά με πάθος και μαεστρία. Σε ένα ονειρικό τοπίο μνήμης και με το ρυθμό της μουσικής, ακολουθεί την κάθοδο μιας βαθιάς και ανείπωτης εξομολόγησης.


Χαμένη άνοιξη

Καλοκαίρι του 1965. Ο Ανδρέας επιστρέφει στην Αθήνα έπειτα από 18 χρόνια εξορίας στηv Tασκέvδη. Σε 20 ταραγμένες μέρες —από τις 4 έως τις 23 Ιουλίου— θα έρθει αντιμέτωπος με το παρελθόν, τις μνήμες, την πολιτική κρίση και δύο γυναίκες που θα ταράξουν τη συνείδησή του: η κοσμοπολίτισσα και απολιτική Φλώρα  και η  νεαρή αγωνίστρια Ματθίλδη.


Τζόνι Μπλε

Το ΤΖΟΝΙ ΜΠΛΕ είναι μια ιστορία εκδίκησης — αλλά και ένα σκοτεινό πορτρέτο του σύγχρονου «ανδρισμού». Ένα έργο που εξερευνά τα όρια του μισογυνισμού μέσα από διαφορετικές γενιές, χαρακτήρες και κοινωνικά στρώματα. Το κείμενο του Γιωργή Τσουρή επιχειρεί να μιλήσει για την πατρότητα και την πατριαρχεία, την δικαιοσύνη και την αυτοδικία, την φιλία και την προδοσία. Κυρίως όμως τον απασχολούν όλα αυτά τα μικρά και μεγάλα λάθη που μας διαμορφώνουν, εμάς και τα παιδιά μας. Για τον τρόπο που μάθαμε να αντιμετωπίζουμε την κόρη μας, την μάνα μας, την γυναίκα μας… την ΓΥΝΑΙΚΑ.


Σπυριδούλες

Βασισμένη στην αληθινή ιστορία της Σπυριδούλας, μιας 12χρονης υπηρέτριας που συγκλόνισε την ελληνική κοινωνία, η παράσταση συνδυάζει στοιχεία θεάτρου ντοκουμέντου, πρωτότυπης δραματουργίας και σύγχρονης ελληνικής μουσικής, αναδεικνύοντας την αθέατη πλευρά της ζωής των γυναικών που αναγκάζονταν να εργάζονται ως εσωτερικές οικιακές βοηθοί.


Οι 12 ένορκοι

Στη Νέα Υόρκη του 1957 ένα αλλοδαπό αγόρι 16 χρόνων κατηγορείται για πατροκτονία. Η ζωή του βρίσκεται στα χέρια 12 ενόρκων οι οποίοι θα αποφασίσουν αν είναι τελικά ένοχο και η απόφασή τους θα πρέπει να είναι ομόφωνη. Στην περίπτωση που ο κατηγορούμενος βρεθεί ένοχος, η θανατική ποινή είναι υποχρεωτική. Οι 12 άντρες, κλειδωμένοι σ’ ένα μικρό δωμάτιο, άλλοτε συγκρούονται κι άλλοτε ταυτίζονται αντικατοπτρίζοντας τις προκαταλήψεις της κοινωνίας μέσα από 12 πεντακάθαρα ψυχογραφήματα που ξετυλίγονται βίαια μπροστά στα μάτια του θεατή.


Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος

Ένας έφηβος, το πιο όμορφο αγόρι σε όλη την περιοχή, βρίσκεται νεκρό στη μέση του πουθενά. Με αφορμή αυτό το γεγονός, ξεδιπλώνεται η παθογένεια μιας ολόκληρης κοινωνίας, της κλειστής κοινωνίας μιας επαρχίας. Από τη μία πλευρά οι “νοικοκυραίοι”, από την άλλη οι “σειρήνες”.  Παιδεραστία, ομοφοβία, ένοχα μυστικά, καταπιεσμένες ζωές κι ένα τραγούδι που ξυπνά τις πιο εφιαλτικές αναμνήσεις.


Άρωμα γυναίκας

H ιστορία αρχίζει στο Τορίνο με την γνωριμία του Τσίτσο με την «ιδιαίτερη» θεία του Φαούστο, που ερμηνεύει η σπουδαία Ξένια Καλογεροπούλου. Στη συνέχεια, στη διαδρομή με το τρένο, Φαούστο και Τσίτσο θα συναντηθούν σε ενδιάμεσους σταθμούς, με μια σειρά από ξεχωριστούς ήρωες (Δημήτρης Διακοσάββας, Γιώργος Τζαβάρας, Θησέας Παπαπαναγιώτου, Γεωργία Σωτηριανάκου, Σταύρια Νικολάου, Μαρία Καραγκιοζίδου, Ριχάρδος Αρώνης) που ο καθένας θα προσθέσει τη δική του σφραγίδα, με χιουμοριστικές και συγκινητικές στιγμές, σε αυτή την ιδιαίτερη πορεία προς την ενηλικίωση. 


Αγνώστου «Η ΒΙΑ ΤΟΥ ΒΙΟΥ»

H ιστορία αρχίζει στο Τορίνο με την γνωριμία του Τσίτσο με την «ιδιαίτερη» θεία του Φαούστο, που ερμηνεύει η σπουδαία Ξένια Καλογεροπούλου. Στη συνέχεια, στη διαδρομή με το τρένο, Φαούστο και Τσίτσο θα συναντηθούν σε ενδιάμεσους σταθμούς, με μια σειρά από ξεχωριστούς ήρωες (Δημήτρης Διακοσάββας, Γιώργος Τζαβάρας, Θησέας Παπαπαναγιώτου, Γεωργία Σωτηριανάκου, Σταύρια Νικολάου, Μαρία Καραγκιοζίδου, Ριχάρδος Αρώνης) που ο καθένας θα προσθέσει τη δική του σφραγίδα, με χιουμοριστικές και συγκινητικές στιγμές, σε αυτή την ιδιαίτερη πορεία προς την ενηλικίωση. 


#Cancel

Στην καρδιά της ιστορίας, τρεις χαρακτήρες συναντιούνται σε ένα άδειο θέατρο: ο Τζέι, Αμερικανός ηθοποιός βραβευμένος με Όσκαρ, που επιδιώκει να επανασυνδεθεί με τις ιρλανδικές του ρίζες, ο Λη, φιλόδοξος Άγγλος σκηνοθέτης που δεν διστάζει να ξεπεράσει όρια για να διακριθεί και η Ρουθ, μια δυναμική συγγραφέας από τη Βόρεια Ιρλανδία, αποφασισμένη να ακουστεί σε έναν κόσμο που συχνά φιμώνει τις γυναικείες φωνές.


Άγουρα κεράσια

Στάθης και Φανή ζουν την φαινομενικά ήσυχη σχέση τους σε κάποια γωνιά της ελληνικής επαρχίας. Εκείνος γιατρός και πολλά υποσχόμενο κομματικό στέλεχος, εκείνη manager development σε πρόωρη απόσυρση, προκειμένου να αφοσιωθεί στην οικογένειά της και στην 15χρονη κόρη τους Μαρία. Πίσω, όμως, απ’ την ειδυλλιακή ησυχία, ένα τέρας καραδοκεί. Η Μαρία φέρεται αψυχολόγητα, λείπει απ’ το σπίτι τις πιο απίθανες ώρες, καπνίζει γυμνή χόρτο με τους συμμαθητές της στις τουαλέτες του σχολείου. Βίντεο με την ίδια σε άσεμνες πόζες κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. Ο πατέρας της καταφέρνει να κουκουλώσει τον όποιο αντίκτυπο. Η Μαρία όμως δεν το βάζει κάτω. Επιμένει. Για κάποιο δικό της λόγο μοιάζει να θέλει να γίνουν γνωστά όσα κάνει, ώσπου ένα βράδυ…


Dna

Μια παρέα εφήβων βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα τραγικό περιστατικό. Στην προσπάθειά τους να σωθούν, επινοούν ένα ψέμα που γρήγορα ξεπερνά την πραγματικότητα, εγκλωβίζοντάς τους σε δυναμικές εξουσίας και φόβου. Με καυστικό χιούμορ και οξυδερκή γραφή, ο Dennis Kelly δημιουργεί ένα σκοτεινό, κοινωνικό έργο που μιλά για την ανάγκη του ανήκειν και για το εύθραυστο όριο ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι.


Ο Αόρατος Επισκέπτης

Ένας επιτυχημένος νεαρός επιχειρηματίας βρίσκεται κατηγορούμενος για το φόνο της ερωμένης του.
Είναι παγιδευμένος σε μία δίνη από ανομολόγητους φόβους, παρορμητικές αποφάσεις, υποψίες και σκιές, μυστικά και ψέματα.
Μία δαιμόνια δικηγόρος καλείται να φωτίσει τις σκοτεινές πτυχές του μυστηρίου. Έχει όμως μόνο δύο ώρες στη διάθεσή της, μαζί του, για να ανακαλύψει τι πραγματικά έχει συμβεί.


Φάουστ

Ο Φάουστ έρχεται σε επαφή με την ψυχοθεραπευτική διαδικασία, σε μια αγωνιώδη καταβύθιση στο ανεξερεύνητο μέχρι τώρα ασυνείδητό του. Το ψυχικό, όμως, αυτό ταξίδι έχει «σατανικές» προεκτάσεις. Οι κρυφές δυνάμεις της ανθρώπινης ψυχής, οι ασυνείδητες επιθυμίες και τα καταπιεσμένα ένστικτα, οι φόβοι και οι ενοχές, που κατοικοεδρεύουν στο ψυχικό του υπογάστριο, τον προ(σ)καλούν σε έναν πρωτόγνωρο αγώνα με τον σκιώδη αυτόν κόσμο. Και είναι ακριβώς αυτές οι σκιές, αυτό το περιφρονημένο κομμάτι της ύπαρξης, που θα τον οδηγήσει στη μεγαλύτερη ιδεώδη και συνάμα θρησκευτική εμπειρία: τον έρωτα. Μόνο αυτός θα σταθεί ικανός να φέρει το φως κόντρα σε κάθε πτυχή του που ο ίδιος νιώθει «ρυπαρή», σε κάθε ενοχή και σε κάθε επιθυμία του απωθημένη. Μόνο αυτός θα τον φέρει αντιμέτωπο με τη μεγαλύτερη ως τώρα πρόκλησή του: την ίδια τη ζωή.


Να ξέρετε πως αυτό που ακούτε είναι ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΤΡΕΝΟΥ

Σε ένα όχι και τόσο μακρινό, αλλά οικεία ζοφερό μέλλον, ένας νέος υπάλληλος καταφτάνει στο περιβόητο γραφείο 20/4 της κρατικής υπηρεσίας, ώστε να αναλάβει καθήκοντα. Η γνωριμία του με τον παλιό υπάλληλο της υπηρεσίας θα αποδειχθεί κομβική και για τους δύο με τη σύντομη συνύπαρξη τους να είναι εκρηκτική. Τον ρόλο του διαμεσολαβητή καλείται να πάρει ο διευθυντής της υπηρεσίας με το ιδιαίτερο ταπεραμέντο του. Η παρουσία του μυστηριώδους καθαριστή με την αντισφυξιογόνο μάσκα εντείνει την αγωνία. Η εξέλιξη του έργου απρόβλεπτη με απότομες εναλλαγές από κωμικές καταστάσεις σε έντονα δραματικές οδηγεί στην τελική αλήθεια.


Το όνομα

Ο Βικτόρ (Κρατερός Κατσούλης) περιμένει το πρώτο του παιδί. Η αδερφή του Ελιζαμπέτ (Ρένια Λουιζίδου) και ο άντρας της Πιερ (Ιεροκλής Μιχαηλίδης) τον καλούν στο σπίτι τους για δείπνο μαζί με τη σύζυγό του Άννα (Ντόρα Μακρυγιάννη) και τον παιδικό τους φίλο Κλοντ (Λευτέρης Ζαμπετάκης). Κι ενώ περιμένουν την ως συνήθως αργοπορημένη Άννα και κουβεντιάζουν περί ανέμων και υδάτων, κάποια στιγμή η κουβέντα στρέφεται γύρω από το μωρό και ο Βικτόρ τους αποκαλύπτει ότι είναι αγόρι! Όταν τον ρωτούν ποιο όνομα έχει διαλέξει για να δώσει στο παιδί, η απάντησή του θα αναστατώσει την παρέα και θα προκαλέσει μια σειρά από αλυσιδωτές ανεξέλεγκτες αντιδράσεις που θα φέρουν το απόλυτο χάος! Μυστικά που ήταν καλά κρυμμένα για χρόνια αποκαλύπτονται. Ψέματα που «προστάτευαν» σχέσεις και φιλίες έρχονται στο φως. Και επιβεβαιώνεται το μότο του έργου: ένα παιδί φέρνει την ευτυχία. Αλλά το όνομα που θα του δώσεις… μπορεί να φέρει μεγάλους μπελάδες.


Φιλοκτήτης

Καλοκαιριάτικο απόγευμα, σε μια ερημική ακρογιαλιά νησιού-ίσως της Λήμνου.
Δέκατος χρόνος του Τρωικού πολέμου. Ο χρησμός λέει πως χωρίς τον Φιλοκτήτη και τα όπλα του Ηρακλή που αυτός έχει, η Τροία δεν κατακτιέται. Τον Φιλοκτήτη, στο έρημο νησί που τον έχουν εγκαταλείψει οι σύντροφοί του καθ’οδόν προς την Τροία, τον επισκέπτεται ο Νεοπτόλεμος, ο γιός του Αχιλλέα, παρέα με τον Οδυσσέα. Προσπαθεί να του αποσπάσει τα όπλα. Να πείσει τον ήρωα να επιστρέψει στη μάχη.


Μην κλαις ρε γοργόνα

Καλώς ήρθατε στην Ελλάδα. Ελπίζουμε η διαμονή σας στο τσαρδί μας να εξελιχθεί σε μια κατά τα άλλα αξιοσημείωτη εμπειρία στον ταξιδιωτικό σας χάρτη. Ελάτε να γνωρίσετε την Ελλάδα. Την Ελλάδα με τα ωραία της νησιά, με τους φιλόξενους ανθρώπους της, με τις μπουγάδες που επιπλέουν στις ταράτσες της. Welcome to Greece. Τη χώρα του φωτός, τη χώρα της κατάκτησης, τη χώρα της μεγάλης ιστορίας. Από εδώ ξεκίνησαν όλα. Όταν εμείς φέρναμε μάρμαρα από την Πεντέλη, οι υπόλοιποι έκαναν φούσκες με το σάλιο τους. Welcome to Greece, μια χώρα γεμάτη θάλασσα, μια χώρα γεμάτη μνημεία, μια χώρα με πολύ αλάτι και λίγο οξυγόνο. Ελάτε να μας θαυμάσετε, θα είμαστε ήσυχοι, νωχελικοί, οριακά βασανισμένοι και θα ψαρεύουμε στην προβλήτα, γνωρίζοντας ότι στον βυθό θα υπάρχει μια γοργόνα, που είτε θα μας σώσει είτε θα μας κατασπαράξει όλους.


Το φιλί της γυναίκας αράχνης

Ένα έργο ύμνο στην ελευθερία και την αγάπη. Βραβευμένο, σκληρό, άγριο και συγχρόνως τρυφερό και παθιασμένο. Στην φυλακισμένη Αργεντινή, στα μέσα της δεκαετίας του 70′,στη στρατιωτικής δικτατορία του Χόρχε Βιδέλα, σ’ ένα μικρό κελί της φυλακής Βίλλα Ντεβότο δύο συγκρατούμενοι προσπαθούν να χωρέσουν μέσα σε μια ασύμβατη γι’ αυτούς συγκατοίκηση. Με κόσμους διαφορετικούς, με διαφορετικά πολιτικά πιστεύω, όνειρα ζωής και σεξουαλικές προτιμήσεις, οι δυό ήρωες ακροβατούν ανάμεσα στο παρελθόν, σε μια σκληρή πραγματικότητα και σ’ ένα αβέβαιο μέλλον.


Δουλειά

Η Τζέιν, υπάλληλος σε μια μεγάλη εταιρεία ψηφιακής τεχνολογίας, βρίσκεται σε υποχρεωτική άδεια, μετά από μία έντονη νευρική κρίση εν ώρα εργασίας. Το ξέσπασμά της έχει μαγνητοσκοπηθεί από τους συναδέλφους της και έχει γίνει viral στα social media. H νεαρή γυναίκα επισκέπτεται έναν ειδικό ψυχοθεραπευτή, τον Λόιντ, ο οποίος θα πιστοποιήσει ότι έχει ξεπεράσει το burn out και μπορεί να επιστρέψει στη δουλειά της, κάτι που και η ίδια επιθυμεί διακαώς. Κι όμως, αυτή δε θα είναι μία τυπική συνεδρία. Μέσα από αποκαλύψεις και συγκλονιστικές ανατροπές και θέτοντας στο επίκεντρο το πώς η διαδικτυακή υπερέκθεση και η αλόγιστη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας μπορούν να μετατρέψουν τη δουλειά σε δουλεία, την εργασία σε σκλαβιά, η ΔΟΥΛΕΙΑ φέρνει στο φως τις σκοτεινές πλευρές των ανθρώπων, μιλά για το τραύμα, την απαξίωση, την εκμετάλλευση, την ψυχική ασθένεια, αλλά και την πάλη ανάμεσα στην υποχρέωση προς την κοινωνία και την εξυπηρέτηση του προσωπικού συμφέροντος.


Αυτοί που κοιτούν

«Αυτοί που κοιτούν», είναι αυτοί που κοιτούν εμάς ή εμείς που κοιτάμε τους άλλους; Που φυλάμε κάποια όρια να μην τα παραβιάσει ο απέναντι; Μία εμπόλεμη κατάσταση αληθινή ή συμβολική;
Η συνθήκη του έργου είναι ο πόλεμος που μπορεί να συμβαίνει τώρα ή κάποια άλλη στιγμή κάπου ή ο πόλεμος που συμβαίνει καθημερινά δίπλα μας. Στον πόλεμο, τον αληθινό ή τον μεταφορικό, καλείσαι να σκοτώσεις κάποιον που αγαπάς και να συνυπάρξεις με κάποιον που μισείς.


Ζευγαρώματα

Ο Νικολάι Γκόγκολ (1809-1852) καταφέρνει από τα πρώτα του έργα που παρουσιάζονται στη Ρωσία, πολύ εύστοχα να στήσει έναν πελώριο παραμορφωτικό καθρέφτη της κοινωνίας. Η γραφή του, ξεδιπλώνει έναν ρεαλισμό πρωτόγνωρο, γεγονός που τον καθιστά πρόσωπο ύποπτο και επικίνδυνο για τους κρατικούς ιθύνοντες. Πικραμένος, αναστατωμένος και αηδιασμένος, αποφασίζει να ξενιτευτεί στην Ρώμη. Εκεί στο αρχικό του σχεδίασμα με τον τίτλο “Μνηστήρες”, θα δώσει την τελική μορφή στο έργο του αλλάζοντας του τον τίτλο σε: Παντρολογηματα.
Με μια γκροτέσκα σάτιρα της μικροαστικής ζωής, ο Γκόγκολ εμφανίζει χαρακτήρες παρορμητικούς, παράδοξους, αλλόκοτους, οι οποίοι συχνά κινούνται όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σε ένα παράλογο πλαίσιο, που υπάρχει στον παράλογο αυτό κόσμο. Με αυτον τον τρόπο επιτυγχάνει να γίνει αυτό που επιθυμούσε ο ίδιος εξ αρχής: ένας κοινωνικός αναμορφωτής που μέσω της έντονης διακωμώδησης, θα επηρέαζε τους συγχρόνους του και θα τους προέτρεπε να γίνουν αλλιώτικοι και κυρίως καλύτεροι και ηθικότεροι άνθρωποι.


Η καρυάτιδα

Σε περίπου μισή ώρα από τώρα, πρόκειται να πραγματοποιηθεί η πολυαναμενόμενη συνέντευξη Τύπου. Τρεμάμενα δημοσιογραφικά δάχτυλα αναμένουν να πατήσουν το record σε κάμερες. Λόγοι γραμμένοι στο χαρτί και λόγια «από καρδιάς» γίνονται πρόβα ξανά και ξανά· γιατί ακόμα και έμπειροι πολιτικοί έχουν τρακ σήμερα. Σήμερα είμαστε όλοι αδέρφια, σήμερα είμαστε όλοι ένα.
Σήμερα, μετά από αιχμαλωσία δεκαετιών ολόκληρων στο Βρετανικό Μουσείο, η αιθέρια Καρυάτιδα, η χαμένη έκτη αδερφή, το απαστράπτον σύμβολο ενός ολόκληρου πολιτισμού, επιστρέφει ανέλπιστα στην πατρίδα! Σαν άλλη αγαπημένη φίλη, θεία, χαμένη ξαδέρφη από το εξωτερικό, την περιμένει όλη η χώρα με τεράστια προσμονή. Η υποδοχή της, όμως, δεν θα είναι όπως τη φανταστήκαμε, όπως τη σχεδιάσαμε, όπως την ονειρευτήκαμε. Όχι. Η υποδοχή της Καρυάτιδας από τη μαμά της, την Ελλάδα, είναι κωμωδία. Ξεκαρδιστική μεν, αμείλικτη δε.


Rec

Το REC είναι ένα νέο, σύγχρονο ελληνικό έργο που καταπιάνεται με το πιο αγωνιώδες αλλά και καθολικό ζητούμενο της εφηβείας: την αναζήτηση της ταυτότητας. Ο Α, ένα δεκαοχτάχρονο αγόρι, αποφασίζει να απομονωθεί για σαράντα μέρες στο δωμάτιό του. Εκεί, με συντροφιά τον εαυτό του, τα βιβλία του, μια κάμερα και πρόσωπα που ανασύρει από τη φαντασία του, ξεκινά ένα ιδιόμορφο ταξίδι αυτογνωσίας με στόχο να ανακαλύψει ποιος είναι και να μάθει να αγαπά αυτό που βλέπει στον καθρέφτη. Σιγά σιγά, η προσωπική του αναμέτρηση μετατρέπεται σε μια εμπειρία που αφορά όλους μας — ή που μας έχει ήδη σημαδέψει στην εφηβεία μας: η ανάγκη για αποδοχή και αγάπη, όχι μόνο από τους άλλους, αλλά κυρίως από τον ίδιο μας τον εαυτό.


Η πύλη της κολάσεως

Η πρώτη συνέβη τον 19ο αιώνα και συντάραξε το Παρίσι. Δύο από τους σημαντικότερους γλύπτες του κόσμου, ο Αύγουστος Ροντέν και η Καμίγ Κλοντέλ ερωτεύονται, ενώ ο Ροντέν είχε ήδη άλλη μόνιμη σύντροφο. Η σχέση τους θα στοιχειώσει από την ιστορία ενός άλλου παράνομου ζευγαριού του 13ου αιώνα. Ο Πάολο και η Φραντσέσκα, έζησαν έναν κρυφό έρωτα για 9 χρόνια, μιας και η Φραντσέσκα ήταν ήδη παντρεμένη με τον αδερφό του, που τελικά θα τους δολοφονήσει.


Εξάρες

Στην Αθήνα του 2025 δυο φίλοι προσπαθούν να ανέβουν επίπεδο οικονομικά και κοινωνικά και να αλλάξουν τη ζωή τους. Έτσι σχεδιάζουν μια παράτολμη και παράνομη μπίζνα που θα τους εκτοξεύσει. Η σχέση και η συνεργασία τους ταρακουνιέται συθέμελα όταν ο ένας μπλέξει αυτόβουλα την αδελφή του και γυναίκα του φίλου του.


Βιτρούβιος

Στην παράσταση, που σκηνοθετεί ο Χρήστος Δήμας, ο Στέφανος Κακαβούλης ζωντανεύει επί σκηνής μια μυθοπλαστική ιστορία με πολλά πραγματικά και ιστορικά στοιχεία. Οι συμβολισμοί, οι αλληγορίες, τα αποκρυπτογραφημένα μηνύματα, οι κώδικες, η μεταφυσική διάσταση που κρύβονται πίσω από το συγκεκριμένο σχέδιο πλαισιώνουν τον Άντρα που πόζαρε στον ζωγράφο, δίνοντάς του σάρκα και οστά. Η παράσταση φωτίζει τη ψυχοσύνθεση, τις αγωνίες και τη ζωή του στη διάρκεια των συναντήσεών του με τον Da Vinci στο ατελιέ του μεγάλου δημιουργού. Με τη μορφή μονολόγου ο Άντρας – Βιτρούβιος απευθύνεται άμεσα στο κοινό σαν να είναι αυτό ο ζωγράφος.


ΦΑΕ!

Το “ΦΑΕ!” είναι μια βουτιά στη μνήμη, στο σώμα και στην ψυχή. Το ρήμα επιτακτικό, αυταρχικό, φορτισμένο – δεν είναι απλώς μια λέξη που επαναλαμβάνεται από τη μητέρα της, αλλά είναι μια εντολή που διαμορφώνει την ταυτότητά της, καθορίζει τις σχέσεις της με το φαγητό, με τον εαυτό της, με τον κόσμο γύρω της.


Το Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας

Πίσω από τα κόκκινα φώτα δεν υπάρχει ποτέ μόνο έρωτας. Υπάρχει πόνος. Υπάρχει βία. Υπάρχουν ανομολόγητα βίτσια που χαράζουν ψυχές. Υπάρχουν γυναίκες που γελούν τη μέρα και ματώνουν τη νύχτα. Η Ρηνούλα… μικρό κορίτσι κάποτε. Η Πεπίτα… η πρώτη της ταυτότητα σε ένα σπίτι γεμάτο καπνό και υποσχέσεις. Και η Ρόζα… η Μαντάμ Ρόζα… η γυναίκα που κατάφερε να σταθεί, να γίνει η δική της κυρά. Όχι κυρία. Μαντάμ!
Μέσα από λόγια που τρέμουν σαν φλόγα, η Μαντάμ Ρόζα αφηγείται όσα κρύβουν οι βαριές κουρτίνες. Όσα δεν ειπώθηκαν ποτέ. Ένα κρυφό μυστικό που την ακολουθεί. Μνήμες πληρωμένου έρωτα, χέρια που πόνεσαν, βλέμματα που πλήγωσαν, στιγμές που καίνε


Ο πουπουλένιος

Ο ΜακΝτόνα, συγγραφέας ιδιαίτερα αγαπητός στην Ελλάδα, στον «Πουπουλένιο» συνδυάζει στοιχεία αστυνομικού θρίλερ και μαύρης κωμωδίας, δημιουργώντας ένα έργο με αμείωτη ένταση που κρατάει το ενδιαφέρον του θεατή ως το τέλος. Ένας συγγραφέας που ζει σε ένα κράτος με αυταρχικό καθεστώς, ανακρίνεται για το φρικιαστικό περιεχόμενο των διηγημάτων του και τις ομοιότητές τους με μια σειρά από ανεξιχνίαστες παιδοκτονίες που συμβαίνουν στην πόλη. Ο κόσμος της φαντασίας μπλέκεται με τον πραγματικό κόσμο, δημιουργώντας ένα σύμπαν όπου όλα είναι πιθανά και απίθανα.


Οι καρέκλες

Ένα ζευγάρι ζει απομονωμένο σε έναν φάρο ενός εγκαταλελειμμένου νησιού. Θέλουν να μεταδώσουν ένα μήνυμα στους καλεσμένους τους, για τις εμπειρίες που έχουν αποκτήσει στη ζωή τους.
Ο άντρας, καθώς πιστεύει πως δεν είναι καλός ομιλητής, έχει καλέσει έναν επαγγελματία για να αναλάβει την ομιλία της ζωής του.
Η σκηνή γεμίζει καρέκλες για τους καλεσμένους…


Μέρες Ολόκληρες στα Δέντρα

Μια πλούσια μάνα έρχεται από μια γαλλική αποικία στο Παρίσι για να ξαναδεί γιο της. Τζογαδόρος, φυτοζωεί με μια μικρή πόρνη… Κι όμως, μέχρι το τέλος η μητέρα δεν παύει να λέει ότι είναι περήφανη που αγαπάει αυτόν τον «αποτυχημένο» γιο της που περνούσε τις μέρες του, παιδί, σκαρφαλώνοντας στα δένδρα να βρει φωλιές και που δεν έμοιαζε με τ’ άλλα που «πέτυχαν» στη ζωή.


ΚΟΙΜΩΜΕΝΟΣ ΧΑΛΕΠΑΣ, Ο ΣΑΛόΣ άΓΙΟΣ

Ο Γιαννούλης Χαλεπάς υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους καλλιτέχνες, έργα του οποίου θαυμάζονται και αποτελούν, παγκοσμίως, αντικείμενο μελέτης μέχρι και σήμερα. Η ζωή του… απλά μυθιστορηματική. Σαν βγαλμένη από ταινία τρόμου, μα με happy ending.


Διαβάστε επίσης: Οι νέες θεατρικές παραστάσεις από 25/9-1/10/2025


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *