Οι νέες θεατρικές παραστάσεις από 23-29/10/2025
![]()
Τριάντα εννέα νέες παραστάσεις κάνουν πρεμιέρα αυτήν την εβδομάδα.

Αγγελία θανάτου
Η Αγγελία Θανάτου είναι ένα πεζό κείμενο του Heiner Müller. Οι πρώτες σελίδες εστιάζονται, μέσα σε ένα ρεαλιστικό αφηγηματικό πλαίσιο, στις επαναλαμβανόμενες απόπειρες αυτοκτονίας της ποιήτριας Inge Müller – συζύγου του συγγραφέα – που τελικά έθεσε τέρμα στη ζωή της το 1966. Στο συγκεκριμένο έργο η παρουσία της διαγράφεται ως φευγαλέα σκιά στον βίο του Müller.
Άνθρωποι και ποντίκια
Η σκληρή, ωμή, ανθρώπινη παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» του Τζον Στάινμπεκ, έρχεται ξανά να ταράξει, να προβληματίσει και να συγκινήσει μέσα από τη ρεαλιστική και βαθιά βιωματική ματιά της Ομάδας Cartel, που καθιέρωσε στην σύγχρονη ελληνική θεατρική σκηνή την τάση του ωμού ρεαλισμού.
Βότκα μολότοφ
Ο Άντον Τσέχωφ σκιαγραφεί χαρακτήρες τόσο από τα αστικά κέντρα, όσο και από την επαρχία της προεπαναστατικής Ρωσίας, μεγεθύνοντας με γλαφυρό τρόπο, αλλά πάντα με συμπάθεια, τις συνήθειες, τις εμμονές τους, τους φόβους τους, την προσήλωσή τους στα μικροσυμφέροντά τους, την αφέλειά τους, αλλά και την πονηριά τους. Επί σκηνής, παρελαύνουν χαρακτηριστικοί τύποι της εποχής και της κοινωνίας του. Από δασκάλες και νταντάδες, μέχρι παπάδες και οδοντίατροι. Όλοι οι ήρωες παραδίδονται, πανανθρώπινοι και παντοτινοί, στην κρίση όλων μας για το χθες, το σήμερα και το αύριο
Γυναίκες από δίχταμο
Η θεατρική διασκευή των τεσσάρων έργων του Φ.Γκ. Λόρκα (Γέρμα, το σπίτι της Μπερνάρντα Αλμπα, Ματωμένος γάμος , Περλιμπλιν και Μπελίσα) έγινε από το σκηνοθέτη της παράστασης Χρήστο Παναγιώτου φιλοδοξώντας να δείξει ιδιαίτερη μέριμνα στο ποιητικό λόγο του μεγάλο Ισπανού θεατρικού συγγραφέα και ποιητή.
Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής
Το έργο παρουσιάζει την πορεία μίας οικογένειας που από την απελευθέρωση περνάει στα Δεκεμβριανά και τελειώνει μετά τη συνθήκη της Βάρκιζας. Πρόκειται για μία ιστορική στιγμή που δεν είναι σίγουρο αν υπάρχει σε άλλη κωμωδία στο ελληνικό θέατρο. Είναι γεγονότα που έχουν ιδωθεί από πολλές γωνίες, αλλά ίσως για πρώτη φορά, τα βλέπουμε μέσα από το μάτι δύο κορυφαίων συγγραφέων, όπως είναι ο Αλέκος Σακελλάριος και ο Χρήστος Γιαννακόπουλος.
2:22 – A Ghost Story
Στην παράσταση, η Τζεν είναι πεπεισμένη ότι το νέο της σπίτι είναι στοιχειωμένο, αλλά ο σύζυγός της, Σαμ, παραμένει σκεπτικιστής. Κατά τη διάρκεια του δείπνου με τους παλιούς τους φίλους, τη Λορίν και τον νέο της σύντροφο, Μπεν, οι εντάσεις αυξάνονται καθώς συζητούν για την ύπαρξη φαντασμάτων. Καθώς η βραδιά προχωρά, μια ανησυχητική παρουσία πλησιάζει όλο και περισσότερο, αναγκάζοντας την παρέα να μείνει ξύπνια μέχρι τις 2:22 π.μ. για να ανακαλύψει τι κρύβεται πέρα από το προφανές…
Dracula
Η παράσταση επιχειρεί να επανασυνδέσει το μύθο με τη ρίζα του: την επιθυμία. Όχι απλά ως ρομαντική προβολή, αλλά ως δύναμη ανελέητη, εθιστική, μεταμορφωτική. Ο Παπακωνσταντίνου, με σταθερό ενδιαφέρον για έργα που διερευνούν την ταυτότητα, τον ερωτισμό, τον θάνατο και το όνειρο, μετατρέπει τον Δράκουλα σε μια φασματική μορφή: οδηγό, εραστή, δαίμονα, ηθοποιό. Στον πυρήνα της ανάγνωσης κυριαρχεί, η έννοια της εξάντλησης – σωματικής, ψυχικής, κοινωνικής – ως απόρροια μιας διαρκούς κατασκευής και κατανάλωσης επιθυμιών.
Εκείνος και εκείνος
Το φημισμένο και εμβληματικό έργο του σπουδαίου Έλληνα συγγραφέα Κώστα Μουρσελά «Εκείνος κι Εκείνος», είναι μια παραγωγή της θεατρικής εταιρίας Non Grata Productions, με τους Γιώργο Κωνσταντίνου, Λεωνίδα Κακούρη, Δημήτρη Σταρόβα, Σοφία Μανωλάκου και σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Ρήγα.
Ο επιθεωρητής Ντρέικ και η μαύρη χήρα
Όταν ο μεγιστάνας του πετρελαίου Τζον Τζόνσον βρίσκεται καρφωμένος με ένα τεράστιο σπαθί στην πλάτη του, μοιάζει με μιά απλή υπόθεση δολοφονίας. Αλλά τα πράγματα στον κόσμο του θρυλικού επιθεωρητή ΝΤΡΕΙΚ και του αρχιφύλακα ΠΛΌΝΤ δεν είναι ποτέ όπως φαίνονται. Γιατί ο Τζόνσον ήταν μεταμφιεσμένος σε γυναίκα; Γιατί είχε φάει μια χελώνα; Γιατί όλες οι γυναίκες στο σπίτι μοιάζουν ίδιες; πόσο κινδυνεύει η ζωή τους
Η Ήμερη
“Στην ουσία, εδώ δεν έχουμε να κάνουμε μήτε με αφήγηση μήτε με κρατημένες σημειώσεις. Φανταστείτε ένα σύζυγο, και σ’ ένα τραπέζι απάνω να κείτεται η γυναίκα του που αυτοκτόνησε, παν κάτι ώρες, πηδώντας από το παράθυρο. Είναι ανάστατος, δεν μπορεί να μαζέψει το μυαλό του. Πηγαινοέρχεται από τη μία κάμαρα στην άλλη πασχίζοντας να συλλάβει το τι έγινε, «να μαζέψει τις σκέψεις του σ’ ένα σημείο». Η σειρά των αναμνήσεων, καθώς τελικά τις ανακαλεί, τον πάει καρφί στην αλήθεια· και η αλήθεια, ακάθεκτη, εξυψώνει το νου και την καρδιά του.
IRЯINA
Τρεις γυναίκες, τρεις διαφορετικές εκδοχές της Ιρίνας συναντιούνται μια μέρα διπλής σημασίας και βαρύτητας: τη μέρα των 20ών γενεθλίων τους, που συμπίπτει με την επέτειο του ενός χρόνου από τον θάνατο του πατέρα. Το μεγάλο συλλογικό τους όνειρο παραμένει να φτάσουν στη Μόσχα. Στη «Μόσχα» που δεν είναι απλά ένας τόπος, αλλά ένα σύμβολο και μία πράξη αυτοπραγμάτωσης – ένα μέλλον, μια φαντασίωση, μια χειρονομία προς το άγνωστο.
Η Λένι Ρίφενσταλ κοιμάται τα βράδια;
Η Βάνα Πεφάνη σκηνοθετεί την Άννα Αδριανού και τον Βασίλη Αφεντούλη σε μια υποθετική συζήτηση-συνέντευξη ενός Δημοσιογράφου με τη θρυλική Λένι Ρίφενσταλ.
Τη γυναίκα πίσω από την κάμερα του ναζιστικού καθεστώτος. Τη σκηνοθέτιδα που ύμνησε την εξουσία όσο κανείς. Καλλιτέχνης ή συνεργός; Παραπλανημένο θύμα ή θύτης; Ευαίσθητη δημιουργός ή παγερή καριερίστα;
Match
Το έργο «Match» ακολουθεί την τραγική ιστορία της Ελ, της τελευταίας ρομαντικής, της τελευταίας γυναίκας που πίστευε στον έρωτα. Και το πλήρωσε ακριβά. Η Ελ προσπαθεί να βρει τον έρωτα μέσα από την τεχνολογία, με τη βοήθεια των εφαρμογών γνωριμιών, των γνωστών σε όλους μας dating apps. Όταν αυτή η αναζήτηση φαίνεται απογοητευτική, δεν το βάζει κάτω, αλλά αποφασίζει μαζί με δύο στενούς της φίλους να φτιάξουν το δικό τους dating app και να παλέψουν για να διασώσουν το ρομαντισμό στη σύγχρονη εποχή. Όμως τα πράγματα δε θα πάνε όπως τα σχεδίαζαν.
Μάθε με να φεύγω
Σε ένα ξενοδοχείο που δεν λειτουργεί πια συναντάμε την ιδιοκτήτριά του Αγνή και τον αδελφό, συγκάτοικο, σύμμαχο και αντίπαλό της, Ίωνα. Ο ερχομός ενός μυστηριώδη ανώνυμου Άντρα, που επιστρέφει χρόνια μετά από μια θυελλώδη ερωτική νύχτα που πέρασε εκεί, ταράζει τις ισορροπίες. Ένα παραλίγο ειδύλλιο, ένας ανεξιχνίαστος φόνος κι ένας βίαιος χωρισμός σε ένα ιδιότυπο διακειμενικό παιχνίδι με την επιστροφή του ομηρικού Οδυσσέα στην Πηνελόπη του.
Μέχρι να σβήσουν τ’ άστρα
Τα μέλη μιας οικογένειας από την εργατική τάξη της Αγγλίας συγκεντρώνονται μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα για να γιορτάσουν το γάμο της νεότερης από τις τρεις αδερφές, της Σύλβιας, με τον Μάρεκ, έναν Πολωνό μετανάστη. Μέσα στη γιορταστική ατμόσφαιρα, με χορό, τραγούδι και αλκοόλ, έρχονται στην επιφάνεια κρυμμένα συναισθήματα, οικογενειακά μυστικά και παλιές πληγές από την εποχή της Θάτσερ, με τη μακρόχρονη απεργία των μεταλλωρύχων και το τελικό κλείσιμο των ορυχείων, που έριξε στην ανέχεια τους κατοίκους μεγάλων περιοχών και σημάδεψε τα παιδικά χρόνια των τριών αδερφών.
Μια άλλη Θήβα
Ένας συγγραφέας ενδιαφέρεται να γράψει και να ανεβάσει στη σκηνή την ιστορία ενός νέου που εκτίει ποινή ισόβιας κάθειρξης για πατροκτονία. Όσο συνεχίζονται όμως οι συναντήσεις τους σ’ ένα περιφραγμένο γήπεδο μπάσκετ στην αυλή της φυλακής, αναπτύσσουν μεταξύ τους μια σχέση που σημαδεύει τη ζωή του νέου άντρα και δοκιμάζει τις βεβαιότητες του μεγαλύτερου.
Misery
Ο διάσημος συγγραφέας Πωλ Σέλντον σώζεται από ένα αυτοκινητικό ατύχημα από την “νούμερο ένα θαυμάστριά του”, Άννι Γουιλκς. Ανίκανος να κινηθεί, σταδιακά συνειδητοποιεί πως είναι εγκλωβισμένος σε ένα απομονωμένο σπίτι, στη μέση μιας χιονοθύελλας, από μια διαταραγμένη γυναίκα που δεν σκοπεύει να τον αφήσει να φύγει ποτέ.
Μοίρα γένους θηλυκού
Η Ασπασία Θεοφίλου, η γυναίκα πίσω από το κίνημα Strong Me, ανεβαίνει στη σκηνή του θεάτρου Αλκμήνη με ένα νέο, καθηλωτικό one woman show και τραγουδάει τη δική της ιστορία. Κομμάτι κομμάτι, χτίζει μπροστά μας τη νέα της ταυτότητα: η καλλιτέχνιδα συναντά τη μαχήτρια και μεταμορφώνεται στον άνθρωπο που ήταν πάντα προορισμένη να γίνει.
Με αφορμή την απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου, ξεκινά ένα ταξίδι από το προσωπικό τραύμα στη συλλογική αφύπνιση. Οι δικές της εμπειρίες πλέκονται με τις ιστορίες άλλων γυναικών και της ανοίγουν τον δρόμο προς την ελευθερία. Όχι μόνο από όσα έζησε, αλλά κι από όλα εκείνα τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις που αποφασίζουν – χωρίς να ρωτήσουν – για τη δική της μοίρα και για τη μοίρα κάθε γυναίκας.
Η Μονίκ δραπετεύει
Ένα μεταμεσονύκτιο τηλεφώνημα από το Παρίσι βρίσκει τον συγγραφέα Εντουάρ Λουί, στην Αθήνα. Η μητέρα του βρίσκεται σε κίνδυνο. Εγκλωβισμένη στο σπίτι του νέου της συντρόφου, ομολογεί πως δέχεται βία. Ο Λουί, ως γιος σωτήρας, ενορχηστρώνει την απόδραση της από την καταπίεση, καθοδηγώντας την στο προνόμιο της προσωπικής της ελευθερίας. Τι σημαίνει όμως η πραγματική ελευθερία αν δεν είναι συνειδητή επιλογή; Και πόσο κινδυνεύει ο «σωτήρας» να μετατραπεί σε «εξουσιαστή»;
Μονόπολη
Η «ΜΟΝΟΠΟΛΗ», είναι ένα σύγχρονο θεατρικό έργο που εξετάζει με ένταση και βάθος τις ανθρώπινες σχέσεις, μέσα από τις συγκρούσεις τεσσάρων χαρακτήρων σε ένα φαινομενικά οικείο περιβάλλον. Αυτό που ξεκινά ως ένα απλό δείπνο, μετατρέπεται γρήγορα σε ένα εκρηκτικό πεδίο μάχης ιδεών, όπου ζητήματα όπως η βία, η οικογένεια, ο εθνικισμός, η προσωπική ελευθερία και οι έμφυλες ταυτότητες τίθενται στο μικροσκόπιο.
Νεκρή φύση σε χαντάκι
Η ιστορία εκτυλίσσεται σε μια μικρή πόλη στη βόρεια Ιταλία.
Μία η ώρα το πρωί: Μια νεαρή κοπέλα, δολοφονείται με άγριο τρόπο και το σώμα της ρίχνεται γυμνό σε ένα χαντάκι.
Τρεις η ώρα το πρωί: Ένας νεαρός άνδρας ανακαλύπτει το πτώμα.
Τέσσερις η ώρα το πρωί: Η αστυνομία καθορίζει την αιτία θανάτου: «Το θύμα πέθανε από το πολύ ξύλο».
Μια γυναικοκτονία έρχεται να ταράξει την ηρεμία της μικρής κοινωνίας.
Ποιος το έκανε; Ποιος σκότωσε το κορίτσι κλωτσώντας το με απίστευτη σφοδρότητα, στην κοιλιά, στο πρόσωπο και σε όλο του κορμί;
Η έρευνα ξεκινά. Το κουβάρι αρχίζει να ξετυλίγεται.
Όλος ο χρόνος του κόσμου
Στην υπόθεση του έργου, η Χριστίνα ξυπνά σε ένα νοσοκομειακό δωμάτιο χωρίς να θυμάται πώς βρέθηκε εκεί. Οι επισκέψεις ενός αστυνομικού, ενός μέντιουμ και μιας παγκοσμίου φήμης δύτριας θα τη βοηθήσουν να αναμετρηθεί με μνήμες που έχει απωθήσει. Το έργο ακολουθεί την πορεία της από την άρνηση στην αποδοχή, με την ελεύθερη κατάδυση να λειτουργεί ως μεταφορά για τα βάθη της μνήμης και του ασυνείδητου.
Όταν μεγαλώσω, θα γίνω Νάνα Μούσχουρη!
Ο Μιλού, ένας Γάλλος που μεγαλώνει σε μια επαρχιακή πόλη τη δεκαετία του ’80, ανέκαθεν διέφερε από τους συνομηλίκους του. Στα δεκατέσσερα του, ακούγοντας στην τηλεόραση τη φωνή της Νάνας Μούσχουρη αποφασίζει: “Θα γίνω Νάνα Μούσχουρη!”.
Ούτε μπρος ούτε πίσω
Το έργο «Ούτε Μπρος ούτε Πίσω» είναι ένα ξεκαρδιστικό καθρέφτισμα της σύγχρονης Ελληνικής πραγματικότητας, με μουσική και τραγούδια, που σατιρίζει το εδώ και το τώρα. Αυτό που συμβαίνει στα σπίτια μας, στους δρόμους, στις πλατείες, στην τηλεόραση, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ό,τι μας ενώνει και ό,τι μας χωρίζει σαν Νεοέλληνες, με μια ματιά γρήγορη, επιθεωρησιακή, στην κόψη του ξυραφιού. Κομμάτια και αποσπάσματα ζωής και ιστορίες καθημερινής τρέλας σαν σύντομα φλας που πυκνώνουν ό,τι μας απελπίζει και ό,τι μας δίνει ελπίδα.
Ο πατέρας μου
Πρόκειται για τη γνωστή ταινία του 2020 με τίτλο The father, σε σκηνοθεσία του ίδιου του συγγραφέα και πρωταγωνιστή τον Άντονι Χόπκινς και την Ολίβια Κόλμαν, κερδίζοντας το Όσκαρ πρώτου ανδρικού ρόλου για τον Χόπκινς και Όσκαρ καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου.
Πετριχώρα
Εννέα ηθοποιοί δημιουργούν μια πολυφωνική κοινότητα που μέσα από το παραδοσιακό τραγούδι, τα τελετουργικά σχήματα, και την μεστή ερμηνεία χτίζουν και γκρεμίζουν αδιάκοπα τον κόσμο της ιστορίας. Μια παράσταση του θεάτρου της επιτέλεσης που φέρνει τους θεατές πρόσωπο με πρόσωπο με την ίδια την ουσία της παράδοσης.
Πιρούνια σε ακριβά σπορτέξ
Ένα πρόσωπο, μόνο σε μια σκηνή λίγο πριν από μια κρίσιμη ακρόαση, αναμετριέται με τον εαυτό του μέσα από καθημερινές ιστορίες, θραύσματα αναμνήσεων, εξωτερικές μεταμφιέσεις και εσωτερικές μεταμορφώσεις, καθώς ο χρόνος κυλά ανάμεσα στο παρελθόν και στο παρόν, στη φαντασία και στην πραγματικότητα.
Πνεύμονες
Ένας άντρας και μια γυναίκα, ένα ζευγάρι τριαντάρηδων, βρίσκονται αντιμέτωποι με την πιο καθοριστική απόφαση της ζωής τους. Μεταξύ ανεργίας, κλιματικής αλλαγής και μιας κοινωνίας που αλλάζει ραγδαία, η ανάγκη για προσωπική ευτυχία συγκρούεται με την ευθύνη απέναντι στο μέλλον.
Ράφτης κυριών
Το θέμα του έργου είναι οι περιπέτειες των ανθρώπων που εγκλωβισμένοι σε μια σειρά ηθικών κανόνων δεν μπορούν να αντισταθούν στις ερωτικές επιθυμίες τους , στους ανικανοποίητους πόθους τους και να απελευθερωθούν από την δυστυχία των αυστηρών και σεμνότυφων αντιλήψεων περί ηθικής που αναπαράγει μια συντηρητική κοινωνία
Τα σκυλιά
Μια αγέλη σκύλων-ντετέκτιβ καταλαμβάνει τη σκηνή. Έχουν ταξιδέψει από τις τέσσερις γωνιές της γης με έναν κοινό σκοπό: να ερευνήσουν την υπόθεση της κακοποίησης και του θανάτου ενός χάσκι στην Αράχωβα, μιας ιστορίας που συντάραξε την ελληνική κοινωνία και άναψε μια ευρύτερη συζήτηση για τα όρια της ανθρώπινης βίας απέναντι στα ζώα.
Σόδομα και Γόμορρα
Τι θα συμβεί όταν ο Διευθυντής Κος Παπαδόγκονας, λέει ψέματα, ότι θα φύγει για το εξωτερικό, αλλά εκείνος πηγαίνει στο εξοχικό του κρυφά από την γυναίκα του και τους υπαλλήλους του και ανακαλύπτει, ότι δεν είναι μόνος του εκεί.
Το σποτ
Το Υπουργείο Πολιτισμού έχει δώσει ένα μεγάλο budget για να γυριστεί ένα διαφημιστικό σποτάκι για την Ελλάδα. Ένα καλλιτεχνικό δημιούργημα που οραματίστηκε ο γνωστός σκηνοθέτης Ιωνάθαν Τσέτρης, ο βραβευμένος με Όσκαρ για την ταινία του «ΜΠΟΥΖΙ». Αντί να χρησιμοποιήσει φυσικά τοπία και μνημεία, αληθινούς χώρους και εικόνες, ο σκηνοθέτης αποφάσισε να καταφύγει στην avant garde αισθητική του και να το γυρίσει όλο μέσα σε ένα θέατρο με πάρα πολλούς κομπάρσους. Δηλαδή, το κοινό της παράστασης!
Στρίγγλα
Το εμβληματικό σαιξπηρικό έργο ανασχηματίζεται σε ένα ψυχολογικό παιχνίδι για την εξουσία, την έμφυλη ταυτότητα και την κοινωνική καταπίεση. Μια σύγχρονη, απογυμνωμένη, ελεύθερη διασκευή η οποία ανατέμνει τις λεπτές ρωγμές ανάμεσα στην επιβολή και την υποταγή, την ελευθερία και τη συμμόρφωση. Ένα παιχνίδι που δεν είναι αθώο. Η μάχη πίσω από το γέλιο και μια ιστορία που δεν τελειώνει ποτέ.
Τζιν λεμόνι
Έχεις σκεφτεί ποτέ τι μπορείς να βρεις στο διαδίκτυο; Έστω ότι κάλεσες για μια υπηρεσία, είσαι έτοιμος να τη δεχτείς; Δύο άνθρωποι με διαφορετική φιλοσοφία ζωής συναντιούνται για να λύσουν ένα θέμα «ζωής και θανάτου». Ο Χρόνης δε νιώθει κομμάτι της κοινωνίας και μέσα στη θλίψη του θέλει να βγει από αυτήν. Η Εύα προτίθεται να τον βοηθήσει, αλλά με το αζημίωτο. Ιστορίες, συνήθειες και πάθη γίνονται πιόνια στη συναισθηματική σκακιέρα δύο ηρώων, που το παραμύθι τους μπορεί να μην έχει ευχάριστο τέλος. Μια έκκληση για βοήθεια, μια επαγγελματική εκτέλεση και ένα συμβόλαιο θανάτου. Μπορεί να αλλάξει τη συμφωνία λίγο «τζιν λεμόνι»; Ποιος θα αποφασίσει για το νικητή;
Τίμιες πόρνες
Το Θέατρο της Ημέρας για τη νέα θεατρική περίοδο θα παρουσιάσει την παράσταση ΤΙΜΙΕΣ ΠΟΡΝΕΣ της Λένας Τερκεσίδου.
Βασισμένο σε αληθινές ιστορίες που περιέχονται στο ομότιτλο βιβλίο της από τις εκδόσεις ΩΚΕΑΝΟΣ, το έργο προσεγγίζει με ευαισθησία το επίκαιρο θέμα της βίας και επιβολής εξουσίας κατά των γυναικών που έχει γιγαντωθεί στις μέρες μας και απασχολεί καθημερινά όχι μόνο την κοινή γνώμη αλλά και το αστυνομικό δελτίο.
Τα πέντε μαύρα φορέματα
Σε ένα μοδιστράδικο του χθες, του σήμερα, του αύριο οι γυναίκες φοράνε τα μαύρα τους φορέματα, κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους, όπως αυτές τα θέλησαν. Φορέματα που έχουν πάνω τους αόρατες βελονιές, όνειρα, αγγίγματα,θρύψαλα και σκόνη. Αυτή τη σκόνη που άφησαν εκείνες οι στιγμές που έζησαν φορώντας τα και δεν αποτίναξαν ποτέ. Οι ιστορίες τους ξεδιπλώνονται όπως ένα τόπι ύφασμα και τα πιο βαθιά κρυμμένα συναισθήματα βγαίνουν στο φως . Άλλωστε...” όλη μας η ύπαρξη είναι στιγμές. Τα υφάσματα διαγράφουν μόνο τις σκίες μας”.
Η Καρυάτιδα!
Σε περίπου μισή ώρα από τώρα, πρόκειται να πραγματοποιηθεί η πολυαναμενόμενη συνέντευξη Τύπου. Τρεμάμενα δημοσιογραφικά δάχτυλα αναμένουν να πατήσουν το record σε κάμερες. Λόγοι γραμμένοι στο χαρτί και λόγια «από καρδιάς» γίνονται πρόβα ξανά και ξανά· γιατί ακόμα και έμπειροι πολιτικοί έχουν τρακ σήμερα. Σήμερα είμαστε όλοι αδέρφια, σήμερα είμαστε όλοι ένα.
Το τρίτο στεφάνι
Δυο γυναίκες. Νίνα και Εκάβη. Στη δίνη της μνήμης και της ζωής. Μιας μνήμης επιθετικής, που υποκύπτει, στις αισθήσεις και στις θύμισες των χρόνων που πέρασαν, ανακαλώντας πρόσωπα που σημάδεψαν, έμειναν, έφυγαν ή χάθηκαν. Και μιας ζωής, που είναι τώρα, που βάζει στο μικροσκόπιο την καθημερινότητα και κάνει τους ανθρώπους να γεύονται κάθε πίκρα και χαμόγελο. Δυο γυναίκες που επιβιώνουν σε μια κοινωνία ανδρών, σπάζοντας τις νόρμες της εποχής, προοικονομώντας αυτό που έρχεται.
Check in για δύο
Εκείνος, οργανωτικός μέχρι ψυχαναγκασμού, με λίστες για τα πάντα, αγάπη για την τάξη και έλεγχο σε κάθε λεπτομέρεια. Εκείνη, χαοτική, αυθόρμητη, «ό,τι κάτσει», που ζει στη στιγμή και θεωρεί το πρόγραμμα… προσβολή στην ελευθερία της.
Διαβάστε επίσης: Οι νέες θεατρικές παραστάσεις από 16-22/10/2025
